Ram Test.
Fra : Michael Thomsen

Dato : 21-10-01 17:34

Hejsa..

Jeg har fået et problem.. Jeg mener måske at mine RAM er defekte.. dvs. hvis
jeg starter op med mit modul 128mb Apacer PC-133 og vil installere Windows
2000 kan det ikke lade sig gøre, hvis jeg så skifter dem ud med mine 256mb
Spectec PC-133 Så kører det bare.

Er der nogen der har et program hvor jeg kan teste mine ram? (Dos og
windows)

Det skal siges at jeg har resetet min bios til Default så ram ikke er OC..

Mvh Michael

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-10-01 18:15

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> wrote in message

> [...]
> Spectec PC-133 Så kører det bare.
>
> Er der nogen der har et program hvor jeg kan teste mine ram? (Dos og

Ja.
http://www.teresaudio.com/memtest86/

- Lars

Fra : Michael Thomsen