Ny Killing
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 21-10-01 16:55

I et stykke tid har vi ledt efter en lille killing og i dag var vi så ovre
og hente hende. Hun er en rigtig sød abyssinerpige og hun hedder Keshna.
Jeg har lagt billeder af hende på dk.binaer..... Nu venter jeg bare på at
kunne lukke hende og Lille Mis sammen, men der går nok lidt tid...

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : Jetpool

Dato : 21-10-01 18:42

Hejsa

Held og lykke med den ny, hvor er hun kær på billederne. Jeg ved ikke rigtig
hvor lang tid der går, i tirsdags hentede jeg Frederik, og nu går han Venus
sammen som om de har kendt hinanden altid, og hun er 1 år og 5 måneder, men
hun var jo også vandt til at have sin søster som desværre blev kørt ned for
2 uger siden.

Linda, Venus og Frederik
Camilla Christiansen <camilla@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1003679621.611877@angua.skjoldhoej.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 21-10-01 20:29

så er hjemmesiden også opdateret med billeder af Keshna for de der ikke kan
se dk.binaer

Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : S.J & L.T.

Dato : 26-10-01 14:49

Hvor er det nogle dejlige katte du har Camilla!!!
Jeg er absolut skudt i Keshna's farve -hun er bare smuk!

KH

Linda