BSD ?
Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-01 12:51

Heysa NG...

Jeg ved absolut intet om FreeBSD, NetBSD og OpenBSD, andet end hvad man
umiddelbart kan læse på deres hjemmesider..

Er der nogen derude, der kan give mig et par hints til hvilket system er
bedst til hvilke ting osv?

Af personlig interesse kunne jeg da godt finde på at install det på min egen
"spand", men jeg ved ikke om det er helt smart med mit nuværende HW, som
består af et mobo med AMD chipset, DDR RAM, et GeForce256 grafikkort og et
Live! lydkort... og dertil kommer at jeg bruger en HP370 RAID controller til
en af mine disks.

På forhånd tak
Kim Hansen

Fra : Bjarne

Dato : 21-10-01 16:51

In article <9qucpr$21bf$1@news.cybercity.dk>,
   "Kim Hansen" <locomoto@email.dk> writes:
> [...]
> umiddelbart kan læse på deres hjemmesider..
>
> Er der nogen derude, der kan give mig et par hints til hvilket system er
Der står en del her :
http://www.daemonnews.org/200104/bsd_family.html

> [...]
> Live! lydkort... og dertil kommer at jeg bruger en HP370 RAID controller til
Lyder næsten præcist som min arbejsplads :
Abit KG7-raid, 1400 MHZ AMD, 512 MB DDR, 2xBarracude IV i mirror,
GeForce 256 MX200, SB kort.
Kører FreeBSD 4.4 som en drøm

Det var piece of cake at installere. Forsøger i øjeblikket at sætte en
ekstra disk op ned Linux. Det er til gengæld en udfordring.

> På forhånd tak
> Kim Hansen
Any time

mvh,
bjarne

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-01 18:41

> Kører FreeBSD 4.4 som en drøm

Så er jeg klar!

Cya on the other side - jeg tror sgu bare jeg prøve alle tre BSD'er

Fra : Daniel Blankenstiene~

Dato : 21-10-01 17:41

Kim Hansen <locomoto@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qucpr$21bf$1@news.cybercity.dk...

Se: http://www.sbei.net/archive/BSDwhitepaper.pdf

Fra : Bjarne

Dato : 21-10-01 19:36

In article <9qv1al$2s2f$1@news.cybercity.dk>,

> Så er jeg klar!
>
> Cya on the other side - jeg tror sgu bare jeg prøve alle tre BSD'er
God ide. Så finder du sikkert en der lige ligger til dig.

mvh,
Bjarne