Lidt for lille partition
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 21-10-01 11:09

Hejsa.

Jeg er desværre kommet til at lave min win2k rod partition lidt for lille,
kan man på nogen måde ´rette på dette, så man i teorien ikke mister data?

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : FeZ

Dato : 21-10-01 19:27

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg er desværre kommet til at lave min win2k rod partition lidt for lille,
> kan man på nogen måde ´rette på dette, så man i teorien ikke mister data?

Kun i teorien?

Du kan anskaffe Partition Magic som er et program der blandt
andet kan bruges til at ændre størrelsen på partitioner uden
at slette data.
http://www.powerquest.com/partitionmagic/

--
FeZ

Fra : Stine

Dato : 22-10-01 10:39

tja i en eller alle udgaver af win2k/ihvertfald server, er der et program
til dette, hvis du har valgt dynamiske diske og vist nok også aktive
direktory.