Sv: Torsk
Fra : Erik Munck

Dato : 09-01-01 14:58

Fra : Erik Thorsen

Dato : 09-01-01 16:57

"Erik Munck" <erik.munck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Har de da gjort det?? Fortæl fortæl, eller er det nu en af dine sædvanlige
røverhistorier.
hilsen erik thorsen

ps. du skulle se at få gjort noget ved den OE opsætning, det ser ud som du
svarer dig selv.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-01-01 20:06

Erik Thorsen wrote:

> ps. du skulle se at få gjort noget ved den OE opsætning, det ser ud som du
> svarer dig selv.

Hva' Erik, tror du en "torsk" ka' lære at bruge en computer...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

--
- som altid genudsætter undermålere i levedygtig stand...!

Fra : Erik Thorsen

Dato : 09-01-01 20:38

> Hva' Erik, tror du en "torsk" ka' lære at bruge en computer...

Lad venligst være med at genere torskene....)
-----
I Danmark kan alle analfabeter læse og skrive.
PH

Fra : Per Søfeldt Jessen

Dato : 26-02-01 01:18

Det er vi mange der gør