Kjøttkaker og karbonader
Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 20-10-01 21:48

Ettersom poden har (midlertidig) laktoseintoleranse så måtte jeg begynne å
lage kjøttkakene selv (og jada, det var pinlig enkelt!) og lette gjennom alt
jeg har av kokebøker. Endte opp med kjempegode kjøttkaker og et nytt
spørsmål: hva er egentlig forskjellen på kjøttkaker og karbonader? Jeg
mener - hva har jeg (ikke) i karbonadene i forhold til kjøttkakene? De
oppskriftene jeg fant var så og si like synes jeg, men det er jo
smaksforskjell på det man kjøper ferdig i butikken så noe må det jo være?

Anne Berit

Fra : Tonje S

Dato : 21-10-01 07:43

jasså...spiser hesten din kjøttkaker den da?
har den virkelig godt av det??

Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 02-11-01 10:49

Tonje S skrev i meldingen ...
>jasså...spiser hesten din kjøttkaker den da?
>har den virkelig godt av det??
Dette skjønner jeg ingenting av - jeg lurte fælt på hvor dette innlegget
hadde blitt av, jeg sendte det nemlig til no.alt.mat!!!!!! Har ikke vært her
inne på hestene på lange tider jeg.

Anne Berit