Problem med nedlukning af browser
Fra : Bent Skytte

Dato : 20-10-01 21:55

Hej NG
Jeg ved ikke om det er den rette gruppe, men jeg prøver.
Jeg køre win98 med explorer 5, når jeg er færdig med at browse og lukker
explorer så lukker den ikke internet forbindelsen mere som tidliger.
Hvad har jeg mon fået ændret, jeg har forsøg at finde fejlen. men er kørt
fast.
Håber der er en vellig sjæl der vil hjælpe mig.
På for hånd tak
Med venlig hilsen
Bent

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 20-10-01 20:03

"Bent Skytte" <bskytte@mail.tele.dk> escribió en el mensaje
> [...]
lukker
> explorer så lukker den ikke internet forbindelsen mere som tidliger.

Prøv Internetindstillinger/Forbindelse/Indstillinger/Avanceret, der skal
være flueben i "afbryd forbindelsen når den ikke længere er nødvendig".
Thomas

Fra : Bent

Dato : 22-10-01 06:47

Jeg Takker for hjælpen.