Lillebælt ??
Fra : Tommy trout

Dato : 08-01-01 01:19

Hej NG
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan fiskeriet står til i lillebælt
omkring broerne ?
Fanges der fisk, og i så fald hvorhenne ? Og lad nu være med at skrive "i
vandet" da jeg er fuldt ud klar over at det er der snøren skal kastes i

Hilsen
Tommy

Fra : Steen Christensen

Dato : 08-01-01 11:19

Tommy trout wrote in article <0I766.9079$zH2.396027
@news000.worldonline.dk> :
> Og lad nu være med at skrive "i
> vandet" da jeg er fuldt ud klar over at det er der snøren skal kastes i

Nåh - vi kan da alle ramme ved siden af en gang imellem. Bare se hvad
der hænger i buske og træer rundt omkring

--
/SC
En glad bruger af Microplanet Gravity

Få luft under vingerne på www.f-f-f.dk