ASUS A7V bundkort
Fra : Rikke Bendlin

Dato : 20-10-01 15:45

Jeg ville bare høre om der var andre der har haft problemer med A7V eller
A7V-133 bundkort. Problemet er at den under start giver meddelelsen
"Keyboard error or no keyboard present", og så kan man ikke komme videre.
Tastatur og mus falder også ud somme tider når jeg kører win98.

- Rikke Bendlin =)

Fra : Rune Christiansen

Dato : 20-10-01 16:14

jamen, hvis det falde ud, så sæt da stikket i igen - sorry kunne ik lade
være`

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 20-10-01 16:34

For at ryde misforståelser af vejen... Når jeg siger falder ud, er det altså
ikke stikket der falder ud! (Rune!). Tingene vil bare ikke virke, altså
tastaturet kan ikke skrive og musen ikke rykke!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-10-01 16:39

Prøv om ikke du kan låne et andet tastatur og en mus et sted og tjek og de
så virker!

Husk at man ikke må tage ledningerne af mens der er strøm på - det kan skade
bundkortet. Det kan være det der er sket.
Det er jo tydeligt at bundkortet ikke finder tastaturet eller mister
forbindelsen til det.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 20-10-01 17:06

Jeg har prøvet med nyt tastatur og mus, så det er nok ikke der problemet
ligger. Første gang det skete sad jeg desværre ikke ved computeren, men så
vidt jeg ved har der ikke været nogle stik trukket ud. Det er jeg godt nok
kommet til senere, men det er altså også kun nogen gange det sker. Jeg har
puttet tastaturstikket over i en af mine USB'er, så nu prøver jeg det!

- Rikke =)