Problemer med Javascript
Fra : Lystfiskeren

Dato : 20-10-01 15:28

Når jeg går ind på www.Bibliotek.dk får jeg følgende fejlmeddelelse:
Din browser understøtter ikke javascript. Dette er en forudsætning for
at bibliotek.dk kan fungere.

Hvem kan hjælpe.

Mvh..Sønderby

Fra : CHRistian

Dato : 20-10-01 15:53

"Lystfiskeren" <sonderby-sorensen@mail.tele.dk>'s posting:

> Din browser understøtter ikke javascript. Dette er en forudsætning for
>at bibliotek.dk kan fungere.

Opera: ALT+P / plugins / V Aktiver JavaScript

--
Opera.. BrowserEN: http://my.opera.com/

Fra : Lystfiskeren

Dato : 21-10-01 12:03

Jeg forstår ikke helt, hvad det er jeg skal prøve. Alt+P giver umiddelbart
ingen mening ??

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ff33ttsio1vf6pm7h495m7ksqqt5a31bvt@dtext.news.tele.dk...

Fra : CHRistian

Dato : 21-10-01 16:58

"Lystfiskeren" <sonderby-sorensen@mail.tele.dk>'s posting:

>Jeg forstår ikke helt, hvad det er jeg skal prøve. Alt+P giver umiddelbart
>ingen mening ??

Du skrev ikke i hvilken browser (Opera, Netscape, IE osv..),
problemet var i. Mit svar gik på den browser, jeg kender og bruger,
altså Opera.

PS: Når du skriver svar på indlæg, så bliver det meget lettere at
finde rundt i/skrive svar til/læse, hvis du skriver dit svar _under_
det, du skriver dit svar til og fjerner det, der ikke har betydning
mere -- altså ligesom jeg har gjort her i mit svarindlæg. Du kan
læse mere om det her: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
Opera.. BrowserEN: http://my.opera.com/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-01 16:50

Sat, 20 Oct 2001 16:28:06 +0200, skrev "Lystfiskeren"
<sonderby-sorensen@mail.tele.dk>:

> Din browser

Og det er ?

>understøtter ikke javascript. Dette er en forudsætning for
>at bibliotek.dk kan fungere.

Men skal vi gætte på at det er en IE, der er en del, der har haft
det problem og løst det at gå på Windows Update og hente den
nyeste JVM (Java Virtuel Machine) - selvom det ikke er den, der
burde være årsag til det.

Men der kan jo ikke ske noget ved at prøve.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jasc

Dato : 20-10-01 16:59

Ja, det er et problem med 6-eren, men for det første har Lystfiskeren 5 og
for det andet burde den spørge selv, hvis den får brug for det.

--

Regards
Lars Stokholm

Fra : Lystfiskeren

Dato : 21-10-01 12:03

Problemet er når jeg går på windows update, så får jeg bare en blank side.
En anden skriver noget omkring sikkerhed - det har jeg prøvet. Ligesom jeg
også har aktiveret Java-script m.v.

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5673ttojk9gp0eirqrgmudmpd9m3dccpbd@dtext.news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-01 17:35

Sun, 21 Oct 2001 13:03:03 +0200, skrev "Lystfiskeren"
<sonderby-sorensen@mail.tele.dk>:

>Problemet er når jeg går på windows update, så får jeg bare en blank side.

Installer en nyere version fra en cd - enten fra en bladcd eller
gå ned og få fat i en af de gratis netopkoblingscd'er, som ligger
og flyder rundt omkring.

PS. Læs gerne min signatur og

Fra : Ricki Susic - Webfab~

Dato : 22-10-01 08:15

Det kan vel ikke tænkes at du har installeret en eller anden form for
pop-up-killer. Hvis dette er tilfældet, så afinstaller den straks. Det er
noget fanden har skabt.

Hilsen Ricki

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-10-01 23:41

Ricki Susic - Webfabrikken <webfabrikken@pc.dk> skrev

> Det kan vel ikke tænkes at du har installeret en eller anden form for
> pop-up-killer. Hvis dette er tilfældet, så afinstaller den straks. Det er
> noget fanden har skabt.

Det er noget han har skabt i vrede, faktisk. Det kan sikkert bruges til
noget hvis man færdes meget på pornosider, men så kan man lige
så godt slå javascript helt fra i browseren.

Knud skrev:

> <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>.

Læs lige på det inden du går videre - det ville klæde dig og din videre
færden på usenet

--
Allan

Fra : Jasc

Dato : 20-10-01 16:58

Hvis IE Then

-- Prøv --

Internet instillinger --> Sikkerhed --> Brugerdefineret Niveau (oversat fra
Custom Level)

Se om der ikke er noget her som du kan slå til (nederst under script)

Jeg tror ikke at det er VM, det er jo Java, og så vidt jeg ved er Java og
JavaScript ikke det samme (men jeg kan jo tage fejl)

-- End --