Driver til TDC modem
Fra : Thïngmand

Dato : 20-10-01 15:00

Jeg har købt en brugt 56K modem fra TDC (Tele Danamrk) med der fulgte ikke
drivere med.

Jeg kan ikke finde driverne nogle steder på deres sider - nogle der ligger
inde med disse drivere eller ved hvor man kan downloade dem?

Modemet er denne type:
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Disp
layProductInformation-Start;%24sid%24O9mFozvRgvIoGvg767lgIQITgRaZhAwd?Produc
tID=WdwKamlDuv0AAADlf1rAhLAP&CatalogCategoryID=R%2eQKamlDnkwAAADlsG3aCa%2e0

Fra : Thïngmand

Dato : 20-10-01 15:00

Prøver lige igen med linket:

Fra : Madsen

Dato : 20-10-01 17:56

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev:

> [...]
> ctID=WdwKamlDuv0AAADlf1rAhLAP&CatalogCategoryID=R%2eQKamlDnkwAAADlsG3aCa%2e0

Du skal vist have sat linieombrydningen en del op i OE før et så langt
link som ovenstående vil virke. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 20-10-01 15:48

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev

> Jeg kan ikke finde driverne nogle steder på deres sider - nogle der
ligger
> inde med disse drivere eller ved hvor man kan downloade dem?

Kan du ikke bare bruge Windows' standard K56 drivere (modem.inf) ? Det
burde fungere upåklageligt.

mvh
Peter

Fra : Guru