desperat fisker
Fra : speddie

Dato : 05-01-01 10:47

er der ikke enjyde der kunne tænke sig at inviterer en sjællænder over for
at prøve at fiske i nogen af de dejlige åer,jeg er fuldstændig vild med at
fluefiske.

--

MVH.
JOKKE

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 05-01-01 13:19

Hmm .. jeg troede egentlig det var derfor den store bro blev bygget i sin
tid .. :)

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-01-01 14:39

Vrøvl - Broen blev da bygget for at vi ku sende frisk mælk til sjællænderne.
Og vil om føje år sikkert resultere i at vi kan fange aborrer i Storebælt.
Niels.

Fra : Steen Christensen

Dato : 05-01-01 15:13

Niels Damsgaard-Sørensen wrote in article <934inv$ovt$1
@news.inet.tele.dk> :
> Vrøvl - Broen blev da bygget for at vi ku sende frisk mælk til sjællænderne.
> Og vil om føje år sikkert resultere i at vi kan fange aborrer i Storebælt.
> Niels.

Jeg var ikke klar over at man kunne fodre aborrer med mælk

--
/SC
En glad bruger af Microplanet Gravity

Få luft under vingerne på www.f-f-f.dk

Fra : HolgerDanske

Dato : 05-01-01 15:55

jeg er bare glad for at få at hvide hvad den bro skulle bruges til
.......fisker altid i sverige

Fra : Lars Würtz Hammer

Dato : 07-01-01 13:58

Igennem DFS kan du købe billige dags kort til nogle åer i det sønderjyske
og eller meld dig ind i en jysk forening . det er ikke så dyrt igen.. og
hvem har ikke på et eller andet tidspunkt overnattet i en bil et par dage
!!!!!

Knæk og Bræk

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 07-01-01 14:35

Jeg ved ikke hvordan det ligger i Dk, men jeg har selv fisket meget i norge,
og har ofte skrevet til turistkontorene i det område jeg ville til. De har
altid været meget hjælpsomme med forslag, både ang vand, overnatning,
fiskekort mm. især de små kontorer ude i distrikterne. De er der faktisk for
det samme. Noget tilsvarende må vel findes i Danmark. De kommuner der ikke
lige tiltrækker horder af tyskere i sommer-månederne er jo helt syge efter
at udbygge turismen,siger de.
Niels

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 07-01-01 15:24

Glemte lige en ting: Husk at specificere dine ønsker, turistdamen (det er
næsten altid kvinder) kender måske intet til lystfiskeri.
Jeg skriver altid hvor langt jeg ønsker at gå, at jeg er rimelig bevandret i
fjelliv, hvilke fiskearter jeg går efter med hvilket grej osv.
Ellers får du bare en stribe reklamer fra hylden. Giver du dem noget at
arbejde med, får du næsten altid et meget udførligt svar.
Desuden kan de skaffe fiskekort på forhånd og poste dem til dig, ellers går
der let en dags tid med at køre rundt og skaffe kort, fisketegn, gå på
posthuset og alt det andet kedelige.
Niels