Jeg har et mystisk problem
Fra : Flare

Dato : 20-10-01 12:47

Jeg havde et bundstabilt TB 1000 system kørene med win 2000...Jeg synes dog
det larmede alt for meget og besluttede mig for at sætte en NC Supersilent
FC-PGA/Socket A 1200 MHz, og min CPU temperatur faldt faktisk fra 48 til 45
ved max belastning. Problemet er bare nu at hver gang jeg tænder min
computer og windows startes, genstarter den 4 ud 5 gange. Umiddelbart synes
jeg det ligner et varmeproblem...men det kan det ikke være for hvis jeg
først er kommet ind kører den HELT stabilt...Har ikke tilføjet nyt hardware
og det eneste program jeg har instalerert er DU meter...Tror ikke på det kan
crashe puteren 4 ud af 5 gange i opstart.

Undskyld den lange forklaring men det er sgu pisse irriterende... Håber
nogen kan hjælpe

Anders

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 21-10-01 09:47

In article <3bd16404$0$42081$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
dct_flare@hotmail.com says...
> [...]
> og det eneste program jeg har instalerert er DU meter...Tror ikke på det kan
> crashe puteren 4 ud af 5 gange i opstart.

Måske din CPU får for lidt volt? Prøv at skrue lidt op under den :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)