Multi country modem erfaring søges
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-10-01 11:27

Jer er interesseret i at høre jeres erfaringer med modemer beregnet til brug
i flere lande, altså modemer som understøtter flere forskellige
telefonsystemer.

Er der nogle modeller som I kan anbefale?

Er der nogle modeller som I absolut ikke kan anbefale?

Claus

Fra : "Jesper =F8rch=22=

Dato : 26-10-01 21:36

In article <3bd150f1$0$1911$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Claus
Nygaard-Pedersen" <cnp@ofir.dk> wrote:

> [...]
> telefonsystemer.
>
> Er der nogle modeller som I kan anbefale?
>
> Er der nogle modeller som I absolut ikke kan anbefale?

Et modem som ikke hører til blandt de såkaldte Winmodems burde kunne gøre
det... Pt. sidder jeg med en oldsag af et Microcom OfficePorte 33.6
(købspris ca. 250,- i 1996 i Danmark) på nettet fra england :c)
Jeg har ingen problemer med det, så jeg tror de fleste "ægte" modems kan
klare det (så længe du holder dig til Vesteuropa)

/ Jesper