Fejl i hjemmestrikket funktion
Fra : Jonas Delfs

Dato : 20-10-01 11:11

Hej -

Jeg er ved at skrive en lille javascript-funktion, men da javascript ikke
ligefrem er min stærkeste side er der selvfølgeligt opstået nogle fejl.
Koden ser således ud:

function go(action)
{
var what = document.forms[0].what.value;
var url = 'admin.'+what+'.'+action+'.php';
if (action == 'open') {
var frameName = 'left';
} else {
var frameName = 'right';
}
parent.+frameName+.location.href=url;
}

Jeg håber at der er nogen der vil påpege fejlene og gerne i følge med en
eller anden for for løsning. :)
Jeg er godt klar over at der er fejl i anden sidste linie
(parent.+frameName+...) men er ikke klar over hvordan den skal se ud.

På forhånd tak.

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-10-01 09:24

"Jonas Delfs" <jonas@NOSPAMdelfs.dk> wrote in message
> [...]
> {
> var what = document.forms[0].what.value;
> var url = 'admin.'+what+'.'+action+'.php';
(for at være sikker på at det virker i Netscape kan du bruge location= i
stedet for location.href=)

/Martin

Fra : Jonas Delfs

Dato : 21-10-01 00:20

"Martin Petersen" <martin@REMOVEfyrreklitten.dk> wrote in message

> [...]
[snip]
> parent[frameName].location.href=url;
> (for at være sikker på at det virker i Netscape kan du bruge location= i
> stedet for location.href=)

Takker og bukker...

--
Mvh./Best Regards