biblyde
Fra : vibev22

Dato : 19-10-01 23:03

hej er der en af jer der ved hvad der er galt med min computer jeg har et
soltek sl-75 KAV-x bundkort 750 mhz og 256 mb ram geforce 2 mx-200
grafikkort hverken computeren eller grafikkortet er clocket mit problem er
at når jeg feks spiller spil kommer maskinen med en biblyd engang imellem,
jeg har prøvet at udskifte mine ramblokke da jeg troede det var fejlen men
den gør det stadig med andre ram. HJÆLP !!!

Fra : Christian Mygind

Dato : 19-10-01 23:10

"vibev22" <per.anita@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har prøvet at udskifte mine ramblokke da jeg troede det var fejlen men
> den gør det stadig med andre ram. HJÆLP !!!

Dit bundkort har indbygget software (Via Hardware Monitor), der løbende
måler temperatur, kølerrotationer m.m.
Bip-lydene _kan_ skyldes, at nogle af disse værdi når et kritisk niveau.
Justér disse niveauer i softwaren - eller skab bedre afkøling indeni
maskinen.

/Chr