Masser af fejlmeddelser på ny og nyformate~
Fra : Henry Jørgensen

Dato : 19-10-01 21:24

Jeg har lige bygget et system bestående af Soltek KAV bundkort, T-bird 1400
og en Seagate Baracuda 20 gb 7200rpm samt 256 noname Sdram
jeg har en masse kludder med er at når jeg installer Win me eller Win me 98
SE på min nyformattered HD får jeg en masse fejlmeddelser i slutningen af
indstallationen.om diverse filer som regsvr32 og swapi32 og andre filer
laver fejl i diverse dll filer.
Jeg kan godt få systemet op at køre men dog temmeligt ustabilt.
Jeg har også prøvet med en trial version af win 2000 og NFTS filsystem men
der var også kludder så den ikke ville starte op altsammen på en
nyformatteret HD
Det samme gentager sig under de efterfølgende installationen af andre
programmer såsom Office mm.

Mit spørsmål er hvor fejlen kan tænkes at ligge, da jeg går ud fra at det er
i hardwaren det er galt, min cpu kører med en temp på ca, 56 grader uden
overcloking, det skulle vel være normalt nok når det er en AMD 1.4.??
Er det Ramblokke der er det mest sandsynlige fejlkilde, eller kan det være i
processor/bundkort fejlen ligger.
Jeg har lige opdateret bundkortet med sidste nye bios for lige at prøve den
mulighed også

Et anden spørsmål er jeg købte min processor "in a box", men hvad ekstra er
der ved det, der var en processor og en køler med, men det får man vel også
når
man køber en Amd som ikke er en "in a box" model, er det den plastikkasse de
kommer i man betaler for eller hvad.??

Er de en som har et par gode råd til hvor det er klogest først at kikke
efter fejlen vil jeg meget gerne høre det

på forhånd tak

Henry Jørgensen

henry@post5.tele.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-10-01 22:11

<snip>

Ikke crossposte uden FUT.

Læs mere her:
www.usenet.dk

Mvh.
Mikael

Fra : Niels Plougmann

Dato : 20-10-01 06:44

"Henry Jørgensen" <henry@post5.tele.dk> wrote in message

> [...]
> processor/bundkort fejlen ligger.
> Jeg har lige opdateret bundkortet med sidste nye bios for lige at prøve

problemet.
v.h
Niels