MUK!!!
Fra : Camilla Reib

Dato : 19-10-01 19:13

Hvordan behandler man muk med honning...? Jeg har hørt det skulle være vildt
godt.....

-Camilla.

Fra : Iben

Dato : 19-10-01 21:29

> Hvordan behandler man muk med honning...? Jeg har hørt det skulle være
vildt
> godt.....

Det har jeg også hørt ..... og prøvet efter en rigtig god "opskrift". Der
var en artikel om det hos Hestenettet og jeg henvendte mig til forfatteren
for at få proceduren fra hende selv. Det lød også meget godt - og jeg har
hørt om andre der har ahft rimelig resultater, men på min hest hjalp det
ikke en disse !!

Til gengæld gik det meget hurtigt væk, da jeg begyndte at vaske det een gang
med blå biotex og efterfølgende fik alle skorper "børstet" af - og dernæst
med saltvand hver dag i en uges tid, uden at andet end blot skylle .....

Iben

Fra : Gnist

Dato : 21-10-01 17:39

Men fare for at få skyld for at reklamere, så er Aloe Vera super til
behandling og forebyggelse af MUK.

Bettina
www.broderigaarden.dk
www.big-time.dk
www.big-time.dk/Aloe%20Vera/velkommen.htm

Fra : LONE SEEGER

Dato : 18-11-01 21:34

Hej!
Min hoppe var udsat for det. Hun havde meget lige oppe over hoven. Jeg
vaskede det i brun sæbe hver dag og smurte det ind i en salve fra dyrlægen.
Nu kan jeg desværre ikke huske hvad det hedder, men det er effektivt. Held
og lykke!
hilsen anne

Camilla Reib <c_reib@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd06de3$0$1949$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...