GRRR jeg kan ikke sætte AbsolutePage
Fra : Assassin

Dato : 19-10-01 16:38

Jeg kan ikke sette AbsolutePage property på mit recordset:

sqlString = "SELECT * FROM main ORDER BY title"
Set RS = Server.CreateObject( "ADODB.Recordset" )
RS.ActiveConnection = Con
RS.Cursortype = adOpenStatic
RS.PageSize = 50
RS.Open sqlString
RS.AbsolutePage = pg

Herefter prøver jeg at lige at skrive ud for at teste (pg = 3):

Response.Write(pg)
Response.Write(RS.AbsolutePage)

hvilket giver:

3
-1

dvs uanset hvad jeg prøver at sette AbsolutePage til forbliver den at
være -1
Jeg har som i kan se sat cursortypen til en rigere type en default.

Fra : Anders Holbøll

Dato : 20-10-01 13:06

Assassin wrote:

> [...]
>
> sqlString = "SELECT * FROM main ORDER BY title"
> Set RS = Server.CreateObject( "ADODB.Recordset" )

Er adOpenStatic defineret? Prøv at udskrive den og se om den indeholder
3.

--
Anders

Fra : Assassin

Dato : 20-10-01 14:42

den er 3

Fra : Assassin

Dato : 20-10-01 15:21

Til dem der måtte være interesseret så er prob løst.
Der skulle indskydes en :

RS.CursorLocation=adUseClient