Søges: software til HP laserJet 3100
Fra : Kas

Dato : 19-10-01 14:52

Hejsa

Jeg har opgraderet min pc til Win2000, og jeg kan derfor ikke længere bruge
min HP LaserJet 3100. Jeg har brug for den seneste FULDE version af
Jetsuite, versionen hedder 179.5. Denne version kan ikke downloades fra HP.

Hvis du lighger inde med dette stykke software, må du meget gerne skrive
tilbage her i gruppen!

Mvh. Kasper

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 19-10-01 15:48

"Kas" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
HP.

> Hvis du lighger inde med dette stykke software, må du meget gerne skrive

Jeg fandt det på www.windrivers.com for nogen tid siden.

Henrik

Fra : Kas

Dato : 19-10-01 16:45

Du har dælmesprøjtme ret! Jeg fandt det efter 2 minutter - og efter at have
ventet i knap tre uger på at HP skulle få sendt det af sted til mig!!!!!

Et kæmpe tak til dig!

Kasper