Dybdekort / Søkort
Fra : bad ass

Dato : 28-12-00 00:53

Hej jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med at skaffe
nogle dybdekort over nogle danske søer eller i mangel af bedre bare nogle
kort over søer herhjemme.
Det vil være en stor hjælp hvis jeg skal fiske i nogle søer jeg ikke kender
i forvejen!!!
Hvis der er en der har noget liggende er i velkomne til at sende det til
martings@ofir.dk
På forhånd tak
Og så vil jeg ønske jer allesammen et godt nytår!!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-12-00 01:45

bad ass wrote:

> Hej jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med at skaffe
> nogle dybdekort over nogle danske søer eller i mangel af bedre bare nogle
> kort over søer herhjemme.

Landinspektøren Torkild Høy, er igang med at udgive en meget lækker
bogserie om "De danske søer", den er inddelt med et bind for hvert amt,
der er både dybdekort og en historisk beskrivelse af hver enkelt sø,
samt en oversigt over hvilke arter der findes i søerne.

Hele værket er vist ikke færdig endnu, men sidst jeg tjekkede på mit
lokale bibliotek, var der vist nok 5 eller 6 bind.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen