Kan dette kabel skaffes: Centronics HAN - ~
Fra : Salva

Dato : 19-10-01 10:13

Er det HELT umuligt at skaffe et kabel med Centronics HAN i den ene ende og
et Centronics HUN i den anden ende????

Nogen der kender et sted det kan købes?
-Salva

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 19-10-01 10:23

Min erfaring er at de kun handler med virksomheder, men prøv at tjek
www.danbit.dk de har hvad som helst..

--------------

Med Venlig Hilsen / Best regards

Kim Jørgensen
NRJ Copenhagen A/S
WWW.NRJ.DK
NRJ HIT MUSIC only!

Fra : Salva

Dato : 19-10-01 13:44

Kanon.. De havde det :)
Så kan jeg godt holde weekend...

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-10-01 12:38

"Salva" skrev
> Er det HELT umuligt at skaffe et kabel med Centronics HAN i den ene
ende og
> et Centronics HUN i den anden ende????
>
> Nogen der kender et sted det kan købes?

Det er nok både bedre og billigere at købe et helt nyt kabel
i den rette længde. Der findes mig bekendt ikke noget udstyr,
der er udstyret med centronic hanstik, medmindre du
mangler en scsi-box eller lignende.
--

Venlig hilsen

Peter