hii all you fancy graphics lovers
Fra : P.C.

Dato : 19-10-01 00:45

Fra : P.C.

Dato : 19-10-01 01:44
Fra : Asger K

Dato : 19-10-01 18:32

Fra : P.C.

Dato : 19-10-01 21:50

>> Just my 2 Kr.
>> P.C.
>> http://w1.1396.telia.com/~u139600113/

>Samtlige URL's fejler!!

Hi.
Asger K skrev i meddelelsen ...

>Samtlige URL's fejler!!

Undskyld jeg skriver privat.

Jo, --- problemet er måske, at din nyhedslæser fjerner det sidste af addressen
på link'sne --- lad mig sige det lige ud ; jeg har en besøgstæller på min
hjemmeside, så jeg kan se hvilke addresser der har henvist til min hjemmeside
hvor ,hvis jeg følger bestemte besøgende ,ender i et mailreader program hvor du
er nødt til bruge Window's "copy" og "paste",på højre museknap og afmærke _hele_
addressen .for at "paste" til webbrowseren, og så duer linksn'e pludselig .
-------- Jeg har via min hjemmeside tæller kunnet se nogle der er endt på min
hjemmeside fordi som du siger "linken virker ikke" i den mailreader jeg fik
adgang til, via "henvisninger". ----- jeg håber du ved, at dette ikke er noget
nyt, mine egne besøg overalt hvor jeg har været, er sikkert også engang blevet
registreret. Måske tillader din mailreader ikke lange links. Jeg viser
naturligvis ikke grafik i en Usenet CAD gruppe, uden at kunne tilbyde bedre
grafik muligheder i en Yahooo gruppe. Dem har jeg et par stykker af, og hvis du
er intereseret i grafik, vil du måske synes de er interesante en af addresserne
er;
http://groups.yahoo.com/group/Cyber-Boat ----- Her kan du umiddelbart kunne
profitere af en masse muligheder.
Det er en gruppe hvor du skal have et Yahoo Id, men så får du også adgang til en
masse Cyger-Boat grafik , både tegninger og grafik, ------- efter listeejeren
har "godkendt" dig hvilket er meget nemt og automatisk. For mig der udfører en
masse grafik for at dokumentere en byggemetode er det er nemmere at uploade til
en Yahoo gruppe, så min gamle Cyber-Boat hjemmeside kører som for 4 år siden
.......På Yahoo Groups har jeg en Design gruppe med nær 400 medlemmer over hele
verden, som venter spændt på alt nyt design der bliver offentliggjort --- spørg
bare ind på listen ;)) Der er også en diskusionsgruppe, ----- faktisk meget
større, end en lokal dansk design gruppe, på Usenet. hvis alt kom til alt .
.... Jeg skriver selvfølgeligt dette, fordi hvis du ikke får "pasted" den
addresse du fik med "copy" da du afmærkede link addressen, for at sætte den ind
i Web browseren ,finder du måske ikke en smart måde at klare problemet ; windows
standartfunktioner kan jo bruges overalt og jeg fatter ikke hvorfor du ikke
bruger dem ;))
Det du kan se er en byggemetode, der er bedst forklaret med lidt Grafik, så hvis
du melder ind på http://groups.yahoo.com/group/Cyber-Boat ,vil du nok blive
overrasket hvormeget Design en bådebygning gruppe kan indeholde ;))
Hvis din skærm er grålig, og linksnes navne ligesom skifter skrifttype midtpå,
når addresserne står lige under hinanden, så er _det altså årsagen til, at du
ikke kan bruge din web browser særligt effektivt. ----- når du trykker Enter
aktiverer du kun første del af navnet..
Øh, ----- jeg har altså en fornemmelse af at har fuldt dig forsøge at se
grafikken, og at du ender på en forkert addresse. Men der er altså noget pænt
grafik, hvis du kunne komme ind på linksne, hvis det var din mailreader jeg røg
ind i, ved at gå tilbage via henvisningslinksne, "så kan enhver se" hvorfor du
mener linksne ikke virker.

Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/c-a.jpg