Outlook Express 5.0 - Gul farve mangler
Fra : summer

Dato : 18-10-01 18:46

Jeg har gennem længere tid haft dette problem, at den gule farve bliver
til nærmest lysegrøn når jeg printer ud. Det er ikke farvepatronen eller
printeren (HP 815C), da den gule farve printes fint ud i alle andre
programmer, også fra Internettet. Når billede eller tekst (Gul) "går
igennem" Outlook Express 5.0 og printes opstår fejlen. Hvad er galt

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 20-10-01 13:35

In article <8vEz7.2847$YP6.316450@news000.worldonline.dk>, summer.news@kandu.dk
says...

> [...]
> programmer, også fra Internettet. Når billede eller tekst (Gul) "går
> igennem" Outlook Express 5.0 og printes opstår fejlen. Hvad er galt

Måske det er noget farvekallibrering? Jeg ved at det kan få de forskellige
programmer til at vise farve, som de vil blive printet ud. Måske OE ikke
understøtter det?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)