D.A.M pirke
Fra : pergk

Dato : 17-12-00 23:41

Hejsa kære lystfiskere.

Lige en lille "efterlysning".

Det drejer sig om pirke fra firmaet D.A.M. i vægtklassen
fra 250 til 400 gr.
Pirkene kunne købes i flere farver, og er svagt "S"-formet.

Problemet er, at jeg ikke kan finde dem i diverse udstyrs-
forretninger, ved ikke om de laves mere ?
Så hvis der skulle være en og anden her i gruppen, der har
kendskab til hvor omhandlende pirke kan erhverves, vil jeg
blive meget glad for en adresse eller link ?

PS. I ønskes alle en god jul og et godt nytår !

Med venlig hilsen
Per

pergk@worldonline.dk
www.home.worldonline.dk/~pergk

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 18-12-00 00:48

"pergk" <pergk@worldonline.dk> wrote in message
> Så hvis der skulle være en og anden her i gruppen, der har
> kendskab til hvor omhandlende pirke kan erhverves, vil jeg
> blive meget glad for en adresse eller link ?

Jeg sidder med et D.A.M.-katalog fra '99, som min onkel engang har sendt til
mig. Heri er der vist svagt s-formede pirke på 70-600 g. Bl.a. "Mr. Fluo",
"Sir Tony", "Mc Colour" og "Gelbes Riff". Nu har min onkel i Thy ikke
danmarks største grejforretning, men han forsøger ofte at skaffe ting hjem.

Martin N. Rasmussen (=> http://hjem.get2net.dk/Aslan)
Netikette? Find forklaringen på: http://www.usenet.dk/netikette/
Udebliver morskaben? Besøg chatkanalen #Fantasia på irc.get2net.dk
....eller "Banjo's Likørstue" (=> http://www.dr.dk/u/banjo/)

Fra : pergk

Dato : 19-12-00 16:54

Hej Martin.

Mange tak for svaret.
Sender lige en mail til for en uddybning af
den Nordvestjyske grejforretning

Med venlig hilsen
Per
Martin Nystrup Rasmussen <nystrup@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6mc%5.2111$ad1.53968@news010.worldonline.dk...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 19-12-00 17:42

> Hej Martin.
>
> Mange tak for svaret.
> Sender lige en mail til for en uddybning af
> den Nordvestjyske grejforretning

Udmærket. Det går jo heller ikke med for meget reklame hér i gruppen. ;) Jeg
har sendt en mail.