Ram ????
Fra : Mr cool

Dato : 18-10-01 14:26

hej med jer,et lille råb om hjælp.
jeg har 128mb ram som hedder. LG pc100wab som jeg har prøvet at sætte i
min gamle compaqe pc (ca 3 år gammel pentium 266)med de virker ikke.
er det fordi at det er en compaqe eller kan de ikke køre med pc100 ram???.
hvis det er derfor vil jeg gerne bytte dem med 128mb almindelige ram.
hvis nogen skulle være intereseret.
TAK

M.v.h
Mr Cool
Hoffer-er@cool.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-01 17:18

Du kan godt passe din pc kun vil ha pc66 ram, har været ude for det før selv
om det lyder lidt underligt