Celeron 1200mhz
Fra : Jens M@riager.dk

Dato : 18-10-01 14:18

Kan denne køre 1.45v eller 1.5v ???

Intel siger den skal have 1.475 men det understøtter mit abit bh6 ikke.

Mvh. Jens

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-01 16:40

"Jens M@riager.dk" <m@riager.dk> wrote in

> Intel siger den skal have 1.475 men det understøtter mit abit bh6
> ikke.

I det hele taget understøtter dit Abit BH6 ikke Tualatin baserede
CPU'er. Desværre.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Jens M@riager.dk

Dato : 19-10-01 18:13

> I det hele taget understøtter dit Abit BH6 ikke Tualatin baserede
> CPU'er. Desværre.

Det fandt jeg ud af, så derfor anskaffede jeg mig en celeron 1100mhz samt en
converter fra FCPGA til SLOT1.

Computeren vil dog overhovedet ikke boote :(

Nogle tips??? Kan det tænkes at mit abit ikke engang kan køre den?

Mvh. Jens

Fra : raven

Dato : 19-10-01 21:14

On Fri, 19 Oct 2001 19:12:56 +0200, "Jens M@riager.dk" <m@riager.dk>
wrote:

> [...]
>
>Computeren vil dog overhovedet ikke boote :(
>
>Nogle tips??? Kan det tænkes at mit abit ikke engang kan køre den?

Celeron 1100 er ikke tualatin (det er 1200) og din BH6 skal kunne køre
med den. Er din konverter til fcpga ?

Med en fcpga converter kører BH6 fint fcpga celeron 1100:
https://www.quickbase.com/db/6v74ue7a?a=q&qid=11

er beviset.
Men den konverter er aktiv (power supply ledning i). Du skulle kunne
klare dig med en passiv konverter, som den zitech har for 100 kr.
Under bundkort tilbehør.

Hvis den ikke vil boote, skriver den ikke, at du skal trykke F1 for at
boote videre ?

mvh

John