Lowlevel format
Fra : Kim Hansen

Dato : 18-10-01 14:17

Hej

Hvordan laver jeg en lowlevel format?
Kan det gøres fra en bootdiskette?

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-01 16:41

Kim Hansen <ksh@webnet.dk> wrote in
news:teltst8fn088560emt7fe1804j764piei6@4ax.com:

> Hvordan laver jeg en lowlevel format?

F.eks. med et lowlevel format værktøj fra din harddiskfabrikant.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Madsen

Dato : 18-10-01 17:34

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev:

> Hvordan laver jeg en lowlevel format?
> Kan det gøres fra en bootdiskette?

Der er også tit muligt at gøre inde fra BIOS af.
Jeg har i hvert tilfælde muligheden på min nuværende BIOS og havde
det også på min gamle pc, men har dog aldrig haft behov for at bruge
den mulighed, så jeg aner ikke om det fungerer eller ej.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Unique