havblik og regnorm.......
Fra : Leif Jensen

Dato : 18-10-01 13:35

Hejsa en lille sjov historie igår var jeg og min onkel en tur ved kysten
(reersø) efter flade som dog ikke rigtig var til at få i tale. derfor
besluttede jeg at smide en bobleflådsrig ud som lå klar i bilen efter
formiddagens p&t fiskeri som var en 0 tur jeg monterede den med mine
resterende regnorm jeg gik igang med at agne min surfstang og glemte alt om
det bobleflåd pludselig undrede mig over en heftig snurelyd.. jeg lyttede
lidt og kom pludselig i tanke om bobleflådet jeg løb ned og minsandten om ik
det var mit hjuls bremse der gav lyd fra sig jeg gav tilslag og der var flex
på klingen efter 5 min tovtrækkeri på min lette syvfods stang kunne jeg kane
en flot perfekt havørred på 57 cm og 1,8 kg op den havde løbet de fleste
kræfter af sig ved at trække line af hjulet men det gjorde ikke glæden
mindre ved at det er min første havørred over målet på kysten... jeg er glad
;0) det blev kun til 3 små skrubber men det betød intet min dag var
redet.....

Fra : Anders og Berit

Dato : 18-10-01 15:21

Sød lille historie.