Lækre alu-kabinetter...
Fra : Mureren

Dato : 18-10-01 12:42

Fra : JOH

Dato : 18-10-01 12:52

"Mureren" <thomas.storgaard@dk-benzin.dk> wrote in message
news:akxz7.387$9j3.1795543053@news.euroconnect.net...
> Hvis ikke i har set dem før, så kig her:
> http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/375f.shtml i sort
>
> http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/376d.shtml i alu
>
> Mureren

Skide smarte vinduer der er i -
Så kan vi følge med i hvor meget støv der samler sig i kabinettet *S*

Det er nu positivt, at der efterhånden kommer flere anderledes kabinetter,
lidt trist med de her stadard grå kabinetter, der mest af alt ligner noget
som Trabant fabrikkerne har designet.

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 18-10-01 13:05

"Mureren" <thomas.storgaard@dk-benzin.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/375f.shtml i sort
> http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/376d.shtml i alu

LOL! PreFab CaseMods! :)

Menøh - til 1750 kr?

(Plus porto fra USA)

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk

Fra : Dr. Ralph

Dato : 18-10-01 13:26

>Menøh - til 1750 kr?
>
>(Plus porto fra USA)

Så vidt jeg kan se, er det coolermaster kabinetter med et ekstra
vindue isat - og PC60 fra coolrmaster koster jo normalt 3000 kr og
opefter - så 1750 kr er da ren foræring, medmindre der er tale om en
billig kopi.

Men alt er jo relativt.

Folk, der kører i VW syntes jo nok også prisen på en BMW er lige i
overkanten, mens Porsche ejeren syntes det er ren foræringspris.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Jakob M

Dato : 18-10-01 13:59

> Så vidt jeg kan se, er det coolermaster kabinetter med et ekstra
> vindue isat -

Det er nu Lian Li PC60 kabinettet der er tale om "The Lian Li cases are made
to be versatile..."

Studiedata har dem også :
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=129&page=1

Mvh