Katten skal ud!!!
Fra : Anders Hvilsom

Dato : 18-10-01 11:49

Hi,
Jeg har en killing. Den er ca. 20 uger gammel og ved at udvikle sig til en
rigtig jæger. Jeg mener, at det er på tide, at den kommer lidt ud... Den vil
gerne ud sammen med mig; men er ikke til at drive ud alene. Den begynder at
virke lidt rastløs indenfor, og jeg tænker lidt frisk luft vil gøre den
godt?!
Nogen gode råd?

And

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-10-01 17:27

Hej Anders

Hold den inde, til den er kastreret. Indtil da kan du jo gå tur med den/lege
med den indendørs.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Anders Hvilsom

Dato : 25-10-01 10:35

Tja, jeg tænke nu på råd omkring hvordan jeg får bæstet udenfor!?

in article TkDz7.2649$YP6.312788@news000.worldonline.dk, Nina El Falaki at

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-10-01 11:49

"Anders Hvilsom" <anders@hvilsom.dk> wrote in message
> Tja, jeg tænke nu på råd omkring hvordan jeg får bæstet udenfor!?

hvis "bæstet" ikke vil ud hvorfor skal den så tvinges???
IMO er det eneste du kan gøre at tilbyde den udelivet.... lade en dør eller
et vindue ( hvad du nu vælger som udgang) stå åbent og give den muligheden
for selv at vælge.....
det er synd at tvinge den når du selv siger den ikke vil være ude alene....
den kender ikke området og er sansyneligvis forskrækket over alle de nye
indtryk..... det tager altså tid...

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-10-01 16:52

Hej Anders

Hvorfor vil du absolut have den udendørs????