Refleks dystrofi
Fra : Bjarne Rune Müller

Dato : 18-10-01 09:38

Hej

Jeg er en ung mand på 28 år, som har været ude for en arbejdsulykke i 1993,
hvor jeg blev kørt over af en gaffeltruck på min højre fod.
Der var nogle brud o.lign. Jeg havde mange smerter, men disse er desværre
taget
til med årene, og jeg har fået det man kalder refleks dystrofi (ØV), jeg fik
oven i købet
kold brand i foden og er blevet crus amputeret december 2000. Men RSDS som
det også kaldes har vandret, så nu sidder det i resten af mit ben.
Det er meget ubehageligt fordi lægerne aner ikke hvad de skal gøre, jeg får
bare
en pokkers masse medicin, som man håber tager nogle af smerterne.
Jeg har været hele turen rundt i behandlings systemet, også det alternative
fordi man
er villig til at prøve alt, jeg har også været i udlandet, men da er de
desværre hellere
ikke klogere.

Det er frustrerende at man ikke kan gøre noget, og man ser bare til fra
sidelinien,
og jeg får det dårligere.
Er der nogle som kender til refleks dystrofi, så er det muligt at udveksle
erfaringer.

Med venlig hilsen

Bjarne Müller