printerproblem...hjælp
Fra : Egon Wille

Dato : 17-10-01 22:51

Hej NG,
min printer HP LaserJet 4m gør knuder.
Da jeg ikke har manualen og den er uden for garantien,
er HP(og deres web) ingen hjælp til - uden der skal betales en del.
Printeren viser "22 fejl" - er der nogen der ved, hvad det er for en fejl.
Efter opstart ser alt normalt ud, men når jeg sender et job til den, så går
den starks over på "22 fejl"
Håber nogen kan hjælpe..!!
mvh, egon

Fra : Freaken

Dato : 17-10-01 23:19

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl03587.html

Prøv denne link (og nej den kostede ikke noget)
(hovedsiden under søgning:)
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/ccsearch/displayans?qry=fail%2022&sni=l
j4m&pname=HP%20LaserJet%204M%20printer&opname=HP%20LaserJet%204M%20printer&l
name

Pøjpøj.
Freaken.

Fra : Egon Wille

Dato : 18-10-01 09:27

Hej Freaken,
disse links er skam afprøvet, intet har dog hjulpet.
Hvis nogen f.eks havde en lign. printer med manual,
kunne jeg måske få at vide, hvad fejl 22 er ifgl den.
Hvorfor har HP ikke lagt manualerne ud på nettet..??
Hvor kan man finde bedre drivere end dem på HP's web,
de er for gamle.
tak for svaret alligevel