Brænding af Solaris
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-01 22:31

Hej

Er der nogen der har erfaringer med brænding af Sun´s Solaris styresystem?

Jeg skal have brændt nogle cd´ere for en ven her på nettet. Men det har
givet lidt problemer. Det er en Iso fil der skal brændes. Jeg har brændt med
Nero. Brændt som Track at Once og close disk. Men når disken er brændt
færdig. Ligger der kun nogle readme filer på disken.

så har jeg prøvet med Fireburner og valgt disk at once 96. Men der kan
disken slet ikke læses.

Jeg har aldrig haft problemer med Iso filer før. Men disse Solaris er
åbenbart på tværs?

De anbefaler godtnok Easy Cd creater. Men det program er ikke lige til at få
fat i..

Er der nogen der lige ved trikket?

Mvh. Bjarke

Fra : Lars Josephsen

Dato : 17-10-01 22:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

> Er der nogen der har erfaringer med brænding af Sun´s Solaris styresystem?

cdrecord virker fint. cdrecord foelger med cdrtools:
http://www.fokus.gmd.de/research/cc/glone/employees/joerg.schilling/private/cdrecord.html
ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/cdrecord/

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-10-01 05:17

"Lars Josephsen" <blade@turing.dina.kvl.dk> wrote in message

> cdrecord virker fint. cdrecord foelger med cdrtools:

http://www.fokus.gmd.de/research/cc/glone/employees/joerg.schilling/private/
cdrecord.html
> ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/cdrecord/

Jeg gør ud fra at disse programmer til til Unix Styresystemer. Nu skal
Solaris brændes i Windows. Men Solaris´ Iso filer spænder ben.

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-10-01 13:18

> [...]

> Jeg gør ud fra at disse programmer til til Unix Styresystemer. Nu skal
> Solaris brændes i Windows. Men Solaris´ Iso filer spænder ben.

Jeg tror, de bliver brændt fint. Det er sikkert windows, der - måske
naturligt nok - ikke kan hitte ud af Sun's disklabels...

--
Ole Hansen

Fra : Richard Bjerregaard

Dato : 18-10-01 16:01

On Wed, 17 Oct 2001 23:30:35 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med brænding af Sun´s Solaris styresystem?
Ja

>Er der nogen der lige ved trikket?
Jeg brugte WinOnCD og så RAW format. No probs

Richard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-10-01 16:26

"Richard Bjerregaard" <richards@indbakke.dk> wrote in message
> On Wed, 17 Oct 2001 23:30:35 +0200, "Bjarke Hansen"

> Jeg brugte WinOnCD og så RAW format. No probs

RAW ? Det er da noget med grafikfiler?

Men nu brænder jeg ellers derudaf. For den første cd, som jeg beskrev. Kan
man godt boote op fra. og dermed må den da være Ok?

Software cd´ere læses dog fint af Windows. Så jeg har vel ikke noget problem
alligevel?

Fra : Peter Makholm

Dato : 18-10-01 16:29

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

> RAW ? Det er da noget med grafikfiler?

Nej, det betyder bare at det er en rå datafil uden nogen struktur. Det
kan være det rå billed af en cd eller de rå uddata fra et lydkort.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix