Havlit
Fra : Søren Pedersen

Dato : 17-10-01 22:14

Er der nogen som kendet noget til et båd ved navn Havlit som efter sigende
skulle sejle ud fra Hou syd for Århus ?? Evt. et tlf.nr. til ejeren
M.v.h Søren FDB's fiskeklub i Hasselager

Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-10-01 10:22

DEN var dælme godt nok svær !! : http://www.havlit.dk/

/Søren ;)

Fra : Carsten Nedergaard

Dato : 18-10-01 14:47

Du kan finde mange på:
http://www.sportsfiskeren.dk/fishguid/f_ovsigt/turbade.htm

Jeg talte med skipperen på Havlit så sent som i morges. De sejler fra Grenå
lige nu, og fanger stort set ikke en pind. Lillebælt er vist sagen lige nu.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 19-10-01 08:31

> De sejler fra Grenå
> lige nu, og fanger stort set ikke en pind.

Det kan jeg desværre kun bekræfte - Vi havde en firmatur på Havlit i
lørdags, og det var bestemt ikke fangsterne der gjorde det til en god dag !

Du nævner lillebælt.....Er der et sted hvor man kan se hvor det er umagen
værd lige nu ? - Eller kontakter man de forskellige skippere ?.

Mvh
/Søren