Snyder Niels Ebbesen?
Fra : Guster D

Dato : 13-12-00 12:47

Folk der har fulgt med i undersøgelsen om holdningen til selvtægt mod
ulovlige garn, har måske undret sig over hvordan det kan være at 41% af
stemmerne er kommet omkring kl. 3 i nat.
Niels Ebbesen skrev hurtigt ind at han ikke mente at undersøgelsen var et
reelt billede af holdningen blandt denne NG's læsere. Dette skyldes, ifølge
ham selv, at man nemt kunne snyde, han beskrev også hvordan.
Hvis man sammenligner nogle af hans indslag og tidspunktet for denne meget
høje stemme afgivning(N.E. postede kl. 2.30), forledes man til at tro at den
samme Niels Ebbesen kan have brugt den selvsamme metode han beskrev til at
dreje afstemningen i sin egen favør.

Guster D

Fra : holst

Dato : 13-12-00 13:02

"Guster D" <mfdahm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> samme Niels Ebbesen kan have brugt den selvsamme metode han beskrev til at

Godt set der, Guster D.
Det er tydeligt at se sammenhængen...
Klokken 02.31 poster Niels Ebbesen følgende:
news:3A36D16B.9D74458@niels-ebbesen.net. Bagefter stemmer han, hvorefter han
logger af, for derefter igen at logge på (hvorved han får en ny IP-adresse,
som gør ham i stand til at stemme igen) og afgive en ny stemme. Sådan
fortsætter han indtil, at den holdning som han repræsenterer fører stort.
Han har selv beskrevet metoden i et tidligere indlæg om snyd ved
afstemningen!!
At snyde i en sådan "uvæsentlig" afstemning er virkeligt for magert....men
det kan jo egentlig ikke overraske nogen, når man tænker på at denne person
ikke skyer nogle midler når det angår ejerløse garn!!Det må kræve en
forklaring fra Niels Ebbesen, ham selv!!

holst

Fra : Ard

Dato : 14-12-00 12:32

Hold da kæft man ! Jeg har set meget i den her nyhedsgruppe og det
fleste grænser på det humoristiske (læs: latterlige) men det her slår
altså alt. Jeg er selv godt træt af Hr Ebbesens pegende finger men det
her er altså ALT for langt ude. Helt enig med Alex: se at få slettet
det lort ogt tag ud og fiske i stedet for.
Ard

Fra : Anders H|yer Svendse~

Dato : 13-12-00 13:02

Guster D wrote:

> [...]
> samme Niels Ebbesen kan have brugt den selvsamme metode han beskrev til at

"Guster" står det for gusten ? Det ville være en hel del mere klædeligt for din
person om du holdt dine insinuationer for dig selv. Eller du kan måske
dokumentere din beskyldning ? <ironi> Kunne det ikke lige så godt være dig der
kom hjem efter at have været ude og sætte garn fra stranden og læste Ebbesens
indlæg, hvorefter du besluttede dig til at benytte hans metode til at frame ham
<ironi off> Beskyldninger om både det ene og det andet som du ikke aner et pluk
om er ikke det "papir" værd det er skrevet på.

Senere
Anders

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-12-00 13:12

Guster D wrote:

> Niels Ebbesen skrev hurtigt ind at han ikke mente at undersøgelsen var et
> reelt billede af holdningen blandt denne NG's læsere. Dette skyldes, ifølge
> ham selv, at man nemt kunne snyde, han beskrev også hvordan.

At jeg p.g.a. af faglig viden kan gennemskue et systems svaghed, gør mig
ikke til "snyder", jeg er iøvrigt en af dem der ikke kan snyde, jeg har
en fast netværks forbindelse til internettet, da jeg har web-servere
kørende - se i alle mine headere, der kan man se min faste IP-adresse,
som er 213.237.26.82

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 13:24

Fra : Guster D

Dato : 13-12-00 13:24

"Erik Thorsen wrote >

> Tyv tror hvermand stjæler. Skam dig.

Jeg er ikke nogen tyv, jeg kan bare se at der nok er nogle som har snydt! Så
simpel er det!
At Niels Ebbesen faktisk samtidig beskriver hvordan, er ret uheldig.
Han redegører godt nok for sin uskyld (fast ip), men kan en mand med så stor
viden inden for området ikke også snyde sig uden om dette lille problem?

Jeg dømmer ikke nogen, men deler kun de iagtagelser som jeg har lavet med
resten af denne NG, fordi jeg mener denne undersøgelse er af relevans.

Guster D

Fra : Erik Thorsen

Dato : 13-12-00 13:40

"Guster D" <mfdahm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg dømmer ikke nogen, men deler kun de iagtagelser som jeg har lavet med
> resten af denne NG, fordi jeg mener denne undersøgelse er af relevans.

Den kan du sælge til "Jehovas vidner" her går den ikke.
EOD

Fra : Guster D

Dato : 13-12-00 13:56

"Erik Thorsen wrote
(Ikke overraskende...)

> Den kan du sælge til "Jehovas vidner" her går den ikke.

Jeg vælger at se bort fra dette indlæg. (FUT til dk.mudderkast.4B)

Seriøse indlæg tak!

Guster D

Fra : Anders H|yer Svendse~

Dato : 13-12-00 15:00

Guster D wrote:

> "Erik Thorsen wrote
> (Ikke overraskende...)

> Jeg vælger at se bort fra dette indlæg. (FUT til dk.mudderkast.4B)
>
> Seriøse indlæg tak!

Det er voldsomt underholdende, at du, efter at have _svinet_ Ebbesen
til, uden skyggen af hold i dine beskyldninger FUT'er Thorsen til
mudderkastning og beder om seriøse indlæg... Jeg kunne pt. have lyst til
at fortælle dig et eller andet i mudderkastning, men vil blot ærgre mig
over allerede at have spildt 2 indlæg på dit "bullshit" og så iøvrigt
erklære EOD herfra.

Senere
Anders

Fra : sbj

Dato : 15-07-01 09:58

Undskyld Hr. LeGusten D

Men hvorfor fanden kunne du ikke bare skrive om noget rigtigt LYSTFISKERI i
stedet for at lege politibetjent her, så tag lige en slapper
man.................

Guster D <mfdahm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JlKZ5.11668$72.190870@twister.sunsite.auc.dk...

Fra : NA

Dato : 13-12-00 13:32

FÅ JER DOG ET LIV... NU ER DET FANDEME VED AT VÆRE NOK...... DET GÆLDER
ALLE!!!!!

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 13-12-00 17:01

In article <llJZ5.11637$72.188695@twister.sunsite.auc.dk>,
mfdahm@hotmail.com says...
......min far er stærkere end din far....!!

Fra : holst

Dato : 13-12-00 17:49

"Jesper Lau Lindhardt" <jl@sygpludd.hosp.dk> wrote in message
> In article <llJZ5.11637$72.188695@twister.sunsite.auc.dk>,
> mfdahm@hotmail.com says...
> .....min far er stærkere end din far....!!

Seriøst tak

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 15:40

Fra : Fihnn Holger

Dato : 14-12-00 15:40

Hvis der er nogle som er useriøs, så er det da dig. Guster D har blot givet
sin mening og belyst NG om dentte snyderi.
Det er sådan nogle som dig der får emnerne til at flyve!

Fra : Fihnn Holger

Dato : 14-12-00 16:28

Jeg vil blot gøre opmærksom på at denne mail ikke er skrevet af
undertegnede, fortsat god debat.

Fihnn

Fra : Torben H Torsen

Dato : 14-12-00 16:49

Godt emne Guster (Mærkeligt navn)! Niels Ebbesen er jo ikke kendt for at
være den mest habile på denne NG.

Torben