Butikker i Århus?
Fra : Unique

Dato : 17-10-01 19:09

Findes der nogle EDB-Butikker i Århus? (Som er værd at besøge nu jeg er i
byen *G*)

Fra : DWM

Dato : 17-10-01 19:27

"Unique" <info@uart.dk> skrev i en meddelelse news:9qkhf3$1si$1@abnew01.sonofon.dk...
> Findes der nogle EDB-Butikker i Århus? (Som er værd at besøge nu jeg er i
> byen *G*)

Ikke rigtigt heh.. Dem der ligger i Vestergade er dyre.
Den butik i Århus jeg har handlet mest med er en som
ligger tæt på storcenter nord. Deres priser er ok men
det er begrænset hvad de ved om computere (men hva´
det er jo ligesom alle de andre)
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Esben

Dato : 18-10-01 00:44

"DWM" <no.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger tæt på storcenter nord. Deres priser er ok men
> det er begrænset hvad de ved om computere (men hva´

Hvad hedder den og hvor ligger den?

--
Esben

Fra : DWM

Dato : 18-10-01 23:15

"Esben" <vidstid@teliamail.dk> skrev i en meddelelse news:9ql52e$m9s$1@sunsite.dk...
> Hvad hedder den og hvor ligger den?

Hvis bare jeg kunne huske hvad den hed...den ligger i en kælder
på en lille vej der er ved siden af storcenter nord. Det er dog
længe siden jeg har været der. DCS?
Tror det er helsingforsgade vejen hedder

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-10-01 10:46

> Hvis bare jeg kunne huske hvad den hed...den ligger i en kælder
> på en lille vej der er ved siden af storcenter nord. Det er dog
> længe siden jeg har været der. DCS?
> Tror det er helsingforsgade vejen hedder

Compumail (tidligere Århus PC-lager) ligger i hvert fald i Helsingforsgade.
Keller

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-10-01 20:02

"Unique" <info@uart.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle EDB-Butikker i Århus? (Som er værd at besøge nu jeg er i
> byen *G*)

Hvad med SHG. Ligger på Bjørnholms Allé 4
8260 Viby J

Take Two på Guldsmedegade i midtbyen

Der er sikkert flere gode.

SHG er rimeligt billige og har et godt ry!

Fra : Mureren

Dato : 18-10-01 14:42

"Jesper Nielsen" <helboe@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Unique" <info@uart.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Hvad med SHG. Ligger på Bjørnholms Allé 4
> 8260 Viby J

YEAH....What he said !!!!

Mureren

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-10-01 20:54

Wed, 17 Oct 2001 21:02:20 +0200, skrev Jesper Nielsen, på 17 linier, i

Nemmerlig

Multimedia-Experten A/S
Axel Kiers Vej 8A
8270 Højbjerg
http://www.m-e.dk

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : BorreBoy

Dato : 17-10-01 20:27

"Unique" <info@uart.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle EDB-Butikker i Århus? (Som er værd at besøge nu jeg er i
> byen *G*)

Robert'z i Nørre Allé. Han er sgu' fin.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 18-10-01 16:56

In article <3bcddb7f$0$42088$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
borre@loveletters.dk says...

> "Unique" <info@uart.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Robert'z i Nørre Allé. Han er sgu' fin.

Han ved jo intet. INTET! :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : BorreBoy

Dato : 18-10-01 23:56

> Han ved jo intet. INTET! :)
>
> --

Øhh, jo det gør han.

Fra : DWM

Dato : 19-10-01 02:43

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh, jo det gør han.

Spørgsmålet er så hvad han ved noget om heh

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 20-10-01 13:15

In article <3bcf5f11$0$763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
borre@loveletters.dk says...

> Øhh, jo det gør han.

Jeg var derinde for at forhøre mig om et USB keyboard og hvorvidt det ville
fungere i BIOS. Han sagde, "det virker absolut ikke, glem alt om det". Jeg gik
så ned i Vestergade og forhørte mig - her kunne de fortælle mig at det faktisk
virker. Jeg købte et USB keyboard og HEJSA, det virkede faktisk uden problemer.

Det er ikke første gang han skråsikkert har bundet mig en historie på ærmet.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : DWM

Dato : 20-10-01 14:58

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er ikke første gang han skråsikkert har bundet mig en historie på ærmet.

Det burde selvfølgelig også virke ellers vil man jo ikke kunne købe dem.
Om det så kan være noget med at visse ældre bundkort ikke understøtter
USB keyboard kan så være noget andet.
Nede i vestergade er de forøvrigt heller ikke for kloge

Fra : Michael Frandsen

Dato : 18-10-01 09:35

prøv Direct Computer Supplies (tidl Århus Pc-Lager)
ligger helsingforsgade 27
8200 årgus n
lige bagved storcenter Nord

Fra : John Hinge

Dato : 18-10-01 12:48

Michael Frandsen wrote:

> prøv Direct Computer Supplies (tidl Århus Pc-Lager)

Nåja dem kender jeg godt.
Citat :
"Til en Celeron 400 i socket 370, er det her bundkort meget bedre.
det kører med LX chipsættet, som giver en laangt bedre ydelse
en det gammeldags BX chipset, og du får det for kun 100 kr. mere"

Allerførst ville de sælge mig et slot 1 sæt, men jeg insisterede
på at det sku være en socket 370 Celeron.

3 måneder senere (og 'lidt' klogere) købte jeg et Abit BP6

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Esben

Dato : 18-10-01 16:39

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det kører med LX chipsættet, som giver en laangt bedre ydelse
> en det gammeldags BX chipset, og du får det for kun 100 kr. mere"

LX bedre end BX? lol

--
Esben

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-01 17:16

Det er en møj butik, mange har klaget sig over dem genem flere år

Fra : DWM

Dato : 18-10-01 23:18

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Det er en møj butik, mange har klaget sig over dem genem flere år

Den enste jeg har på dem er at de ikke har forstand på
hvad de snakker om. Ellers har jeg aldrig hørt om problemer
med f. eks ombytning osv..
Det som gør at jeg kunne finde på at anbefale dem er at de
er billigere end de andre butikker jeg kender i århus.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-10-01 23:20

Fri, 19 Oct 2001 00:18:04 +0200, skrev DWM, på 15 linier, i
<9qnkf0$n92$1@sunsite.dk>, :

> [...]
>Det som gør at jeg kunne finde på at anbefale dem er at de
>er billigere end de andre butikker jeg kender i århus.
Hmmm måske billigere end Robert, men der skal vel heller ikke meget
til

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : DWM

Dato : 18-10-01 23:33

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm måske billigere end Robert, men der skal vel heller ikke meget
> til

Aner det ikke. Har aldrig handlet ved ham så... :)
Det skal lige siges at jeg normalt kigger på
www.edbpriser.dk og finder hvad jeg skal bruge
der. Så får man det jo også lige til døren :)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-10-01 00:31

Fri, 19 Oct 2001 00:33:21 +0200, skrev DWM, på 15 linier, i
<9qnlbk$s01$1@sunsite.dk>, :

> [...]
>Det skal lige siges at jeg normalt kigger på
>www.edbpriser.dk og finder hvad jeg skal bruge
>der. Så får man det jo også lige til døren :)
Det samme med SHG der som regl er billigere end DCS

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : DWM

Dato : 19-10-01 02:46

> Det samme med SHG der som regl er billigere end DCS

Sikkert men jeg gider ikke tage derud. Grunden til at jeg før
i tiden handlede hos DCS var fordi min dame og flere af mine
venner boede deromkring dengang
Jeg handler for det meste hos IT butikken nu.