Casemod....?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 17-10-01 17:36

Jeg kunne godt tænke mig at starte et lille casemod projekt og ville derfor
lige spørge om der er nogen der har erfaring med at indsætte en
plexiglasplade i siden af kabinettet? Kan man gøre det selv? Kan man få en
glarmester til det? Hvad koster det evt.?

/Lars

Fra : Rune Christiansen

Dato : 17-10-01 18:53

Her er et link til hvordan man gør...

http://www.gideontech.com/reviews/pcmodwin/

Det er fundet på www.studiodata.dk hvor du også kan købe det du skal
bruge...

hel og lykke

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 17-10-01 23:07

Tak for de gode links.....jeg tror bare ikke helt det er noget jeg har mod
på selv at montere. Nogen der ved hvem der kan gøre det, og til hvilken
pris?

Fra : Mureren

Dato : 18-10-01 12:46

> en

Hej Lars...

prøv at kigge i denne post: akxz7.387$9j3.1795543053@news.euroconnect.net

Ikke helt "gør det selv", men tæt på....
Prisen er også overkommelig i min øjne...

Fra : Mureren

Dato : 18-10-01 12:54

"Mureren" <thomas.storgaard@dk-benzin.dk> skrev i en meddelelse
> få
>
> Hej Lars...
>
> prøv at kigge i denne post: akxz7.387$9j3.1795543053@news.euroconnect.net

Ikke noget godt link der *S*
Posten hedder "Lækre kabinetter" og er postet den 18.10 klokken 13.42

Mureren

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 18-10-01 18:09

Det synes jeg så godt nok er dyrt.....så vil jeg hellere lave casemod på mit
002K/BLUE fra logic. Dog er jeg bekymret for at save gennem siden, da den
både består af plastik og metal. Tror heller ikke de kits man kan købe hos
studiedata passer ind i siden af mit kabinet. Kan være jeg burde henvende
mig hos en glarmester...?