ASP programmering
Fra : Kurt S. Hansen

Dato : 17-10-01 15:21

Jeg arbejder med en stor database med vindmålinger, som bygger på
Borland Interbase, IntraBuilder og MS-IIS3. Borlands IntraBuilder
supporteres ikke mere og kan kun køre på IIS3. Systemet, der anvendes
til forskning indenfor belastninger på vindmøller mm. skal på sigt
opgraderes og jeg søger kontakt med personer der er interesseret i at
deltage heri, evt. i form af eksamenprojekter.
Mvh.
Kurt

Fra : Kay Larsen

Dato : 19-10-01 06:42

Blot til info, hvis det er brugbart. W2K server IIS5 kan specificeres til at
køre som IIS3 på een website. Det står ihertifald i IIS snap-in'en. Har ikke
selv prøvet.
hilsen Kay