Vil du vide noget om ål, så kig her
Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 08-12-00 11:34

Hej

Jeg vil gerne efterlyse relevant information om ålens biologi/økologi.
Er der nogle studerende som har lavet noget om ål ?
Hvor kan jeg finde det ?
*****************************
En besøgende på min side har spurgt om det er lovligt at blusse ål.
Er der nogen der ved, hvor der står noget om det ?
Jeg meener bestemst at det er ulovligt.
Jeg efterlyser samtidig gode lystfiskerhistorier om ål.
Er der nogen som vil oplyse gode fiskesteder til ålefangst ?

http://www.aalesiden.subnet.dk/

Art & Grafik Design
Vagn Steensgaard
9380 Vestbjerg
http://www.vagnsj.subnet.dk/
vagnsj@mobilixnet.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-12-00 14:18

Vagn Steensgaard skrev...
> Hej
> En besøgende på min side har spurgt om det er lovligt at blusse ål.
> Er der nogen der ved, hvor der står noget om det ?
> Jeg meener bestemst at det er ulovligt.

En forespørgsel hos Frederikssund Politi for ca. 10 år siden,
bekæftede at det ihvertfald er (var) lovligt i Roskilde Fjord
Peter
psch[AT]mail.dk