Ram fejl
Fra : Ricki Susic - Webfab~

Dato : 17-10-01 11:59

Hej,

Hvordan kan jeg tjekke mine ram-klodser for fejl? Jeg har nogle forskellige
programmer som ligger på Alt om Data værktøjskasse CD'en, men jeg ved ikke
hvordan de skal bruges. Nogle forslag. Jeg vil også gerne kunne tjekke
motherboardet for fejl. ( jeg mistænker mit motherboard for at ha' en fejl )

Hilsen Ricki

Fra : TDC

Dato : 17-10-01 13:20

SiSoft sandra kan chekke alt på din pc. Dl en freeware version!

Fra : Madsen

Dato : 17-10-01 20:51

"Ricki Susic - Webfabrikken" <webfabrikken@pc.dk> skrev:

> Hvordan kan jeg tjekke mine ram-klodser for fejl?

Brug evt. Memtest86 v2.7
<http://www.teresaudio.com/memtest86/>

Et rigtig godt program.

--