Hvordan indsætter jeg en flash film i et H~
Fra : Lucien van de Donk

Dato : 17-10-01 10:37

Hej med Jer......!

Hvordan indsætter man en lille flash film midt inde i sit HTML
dokument. Og hvordan "styrer" man det (rykker rundt på det?)
Jeg har et bagrungsbilled og alt mit text er styrret med <Div
style>

Nogen forslag?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tommas H. Kristensen

Dato : 17-10-01 17:15

En måde kunne jo være i tabeller, men jeg er ikke helt sikker på hvad du
mener.

Hilsen
Tommas

Fra : Flare

Dato : 11-01-02 22:25

Dette er taget direkte ud af egen side, men kig på det og jeg tror du er
godt på vej.

Koden mellem <div> & </div> laver du med Publish i flash og kan f.eks få
programmet til at genrere den nødvendige HTML kode lige til at sætte ind

height:89px; z-index:16">

<!--Menu vores holdninger vores adresse vores nyhedsbrev vores profil vores
produkter -->
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.ca
b#version=5,0,0,0"
WIDTH=596 HEIGHT=111>
<PARAM NAME=movie VALUE="flash til saharae rigitg 3.swf">
<PARAM NAME=quality VALUE=high>
<PARAM NAME=wmode VALUE=transparent>
<PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF>
<EMBED src="flashfilm.swf" quality=high wmode=transparent bgcolor=#FFFFFF
WIDTH=596 HEIGHT=111 TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_
Version=ShockwaveFlash"></EMBED>
</OBJECT>