Ny printer der ikke skal bruge så tit
Fra : Martin Philipsen

Dato : 17-10-01 09:39

Hej
Jeg skal købe en ink printer der skal printe tekst og grafik i god kvalitet,
men kun bruges sjældent. Er der nogle printere der ikke "tørrer ud" så
hurtigt som andre?
Prisen skal max være 2200.
Jeg har set på HP DeskJet 980Cxi, men hvorfor er den så meget dyere end en
Lexmark z23e/z33?
Ps udskriftshastighed er for mig ligemeget, men hvis nogle er blilligere i
drift (blæk)er det naturligvis rart.

Tak for hjælpen
Martin Philipsen

Fra : Kristian

Dato : 17-10-01 10:29

En HP DeskJet 940C koster ca. 1200 kr. og printer med samme kvalitet som
980Cxi - det er kun hastigheden og nogle næsten ubrugelige funktioner der er
forskel! Find billigste pris på www.edbpriser.dk

Fra : Martin Philipsen

Dato : 17-10-01 10:34

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 980Cxi - det er kun hastigheden og nogle næsten ubrugelige funktioner der

Da det er til en gave med budget på 2200 kr, findes der så ikke en printer
med bedre kvalitet men evt manglende hastighed til 2200 kr?

Martin Philipsen

Fra : Remmen

Dato : 17-10-01 10:45

> [...]
printer
> med bedre kvalitet men evt manglende hastighed til 2200 kr?

Hvad med at forsøge at overtale giveren til, at de sidste 1000 kr. kan
bruges til mere gave, fremfor at bruge alle pengene på noget, som kun
skal bruges ind i mellem?

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Fra : René Jensen

Dato : 17-10-01 10:43

Martin Philipsen wrote:
> [...]
> Lexmark z23e/z33?
> Ps udskriftshastighed er for mig ligemeget, men hvis nogle er blilligere i

Jeg ved at blæk til HP printere er relative dyre i forhold til andre
mærker - jeg ved ikke lige med den HP printer du nævner. Ellers har jeg
hørt godt om Epson Stylus serien, men der er også et par modeller, som
ikke printer så godt. Det er bare ærgeligt at jeg ikke lige kan huske
hvad modellen hed :/

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-10-01 15:44

Wed, 17 Oct 2001 11:42:43 +0200, skrev René Jensen, på 24 linier, i
<3BCD5293.8547F2BF@city.dk>, :

> [...]
>hørt godt om Epson Stylus serien, men der er også et par modeller, som
>ikke printer så godt. Det er bare ærgeligt at jeg ikke lige kan huske
Efter hvad der stod i forbrugerbladet Tænk. var HP nu ellers blandt de
billige med blækforbrug...
så grunden må jo være HP skriver mange flere sider ud pr. patron....

Den eneste printer der var billigere til og printe var Canon..
Med seperate farvepatroner...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Martin Philipsen

Dato : 17-10-01 13:13

Det blev en HP Deskjet 960 cxi, 8 Mb og indbygget risc processer
Så må resten af pengene gå til noget andet.

Tak for hjælpen
Martin Philipsen

Fra : Esben

Dato : 17-10-01 15:09

> Det blev en HP Deskjet 960 cxi, 8 Mb og indbygget risc processer
> Så må resten af pengene gå til noget andet.

Ekstra printpatroner :)

--
Esben

Fra : Martin Philipsen