IE 5.5sp1 + Opera 5.12 virker ikke på adsl
Fra : Torben Bech

Dato : 17-10-01 07:29

Hej alle !

Efter jeg har fået nedtaget min gode, velfungerende isdn-opkobling og fået
denne erstattet med en adsl til CyberCity kan jeg ikke få hverken IE 5.5sp1
eller Opera 5.12 på internettet.
Jeg kan pinge, både til ip-adresse og til site-navne. Jeg kører WinMe (suk)
med et 3com netkort.
CyberCity's support har prøvet stort set alt, men uden held. Router, cisco
677, melder ingen fejl. Eneste forslag: nyt styresystem og/eller ny PC.
Jeg erindrer at for nogen måneder siden vrimlede denne gruppe med lignende
problemer, men alle disse medd. er desværre væk for mig nu.
Har nogen af jer et par forslag til hvad jeg forsøge - istedet for at
gen/ny-installere windows ?

mvh

Torben

Fra : Villy Skov

Dato : 30-10-01 13:50

Jeg har kørt med ie55 på ADSL, det er ikke problemet, det er helt sikkert.

Det må være noget i opsætningen der ikke virker. har du klikket af i
Connection at der aldrig skal ringes op ?

/villy