E-Mail i en Projector
Fra : MOF

Dato : 16-10-01 21:20

Hej NG

Er der en som kan forklare mig dette:
Jeg har erfaret at man ikke kan at lave en mail-link der starter sin normale
mail-klient med getUL fra en stand-alone player i Windows NT/2k/XP.
Når jeg kører swf-filen i en browser, virker det fint, men udenfor browseren
hvadenten det er en swf, eller Projector virker det ikke.

Hvis man derimod eksekverer en bat-fil med fscommand kan man godt starte sit
mailprogram fra NT/2k/XP.

Kan det virkelig være nødvendigt.....eller er det mig selv der fucker det up
?

P.S. Der er ingen problemer i Windows 98/ME

mvh, Morten Hjort Falden

Jeanette & Morten Hjort Falden

E-Mail: hjort.falden@gvdnet.dk
E-Mail: nette@falden.dk
E-Mail: morten@falden.dk
Hotmail: mof_daddy@hotmail.com

Telefon: 98187898
Nette mobil: 22404140
Morten mobil: 20916107

Fra : MOF

Dato : 17-10-01 02:10

Ok....jeg trænger vist til at få skiftet batterier i mit keyboard......jeg
mente getURL.....så det er altså ikke derfor det ikke dur hvis nogen skulle
tro det, hehe.