Problem med intel740
Fra : Kongen

Dato : 16-10-01 21:34

Hej

Jeg har i dag, købt nyt MB ( Azza 366X-AS ) samt cpu ( AMD TB1400 )
Men er løbet i et problem med mit gamle intel740 grafikkort, problemet
opstår i at jeg kun kan køre en op løsning på 640*480 i 16 farver, hvilket
jeg ikke lige syntes er optimal, jeg har brugt samme driver til win98 som
jeg gjorde med mit gamle udstyr.

Hvad kan der være galt ?????

Mvh
Jan Pedersen

NB. også postet i dk.edb.hardware.grafikkort

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-10-01 22:18

"Kongen" skrev
> [...]
hvilket
> jeg ikke lige syntes er optimal, jeg har brugt samme driver til win98

Måske du skal kigge på din skærm-driver?
--

Venlig hilsen

Peter
psch[AT]mail.dk

Fra : Kongen

Dato : 17-10-01 15:20

> Måske du skal kigge på din skærm-driver?

Har prøvet virker ikke !! andre bud ???

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-10-01 09:28

prøv at kigge i din bios. Hvis det er noget der hedder PCI-VGA palette snoop
kan du prøve at slå det til/fra (kan ikke lige huske hvordan det er) Det
virker på nogle systemer. Hvis det står forkert er fejlen præcis som du
skriver.

Michael