Keyboad problemer.
Fra : René Sørensen

Dato : 16-10-01 15:33

Halløjsa.
En gang imellem sker det at mit Microsoft Natural keyboard (det knækkede)
ikke ville tænde. Jeg troede måske at det var fordi der var problemer med
mit USB-stik. Men lige nu kører jeg med både USB og seriel stik på samme
tid. Det har jeg gjort et stykke tid. Men jeg håbede på at der var en eller
anden som havde fået sådan et problem løst. Og som gerne ville dele med
andre
Hilsen René Sørensen
--
ICQ nr. 102090592

Fra : René Sørensen

Dato : 22-10-01 23:05

Er der virklig ingen der har haft problemer med at keyboardet ikke vil
tænde??
Hilsen René

Fra : LCO

Dato : 23-10-01 23:47

"René Sørensen" <lineogrene@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der virklig ingen der har haft problemer med at keyboardet ikke vil
> tænde??

Jeg har samme keyboard, og bruger en Razer Boomslang 2k i den ene af USB
port på keyboard'et og ofte en kortlæser PQI i den anden port på keyboardet.
Keyboard'et er tilsluttet både USB og PS/2 og jeg bruger W2k, og jeg har
ingen problemer med det. Dette er også grunden til jeg ikke svarede på dit
første indlæg, men nu har du da fået lidt (brugbar ?) feedback.
Ps. nu har du installeret de nyeste driver til keyboard'et ikk' ?
Mvh.

Fra : René Sørensen

Dato : 23-10-01 23:29

JOtak de sidste nye drivere er installeret.Problemet er størst når der skal
rebootes. Så "glemmer" den at tage keyboardet med. Tit opdager jeg det sent
da jeg ikke nødvendigvis bruger keyboardet så´n lige med det samme
Hilsen René