Røget ål
Fra : Lars Jensen

Dato : 26-11-00 10:52

Hej

Er der en der har opskriter til røgning af fisk, (ål, ørred).

Mvh
Lars

Fra : Henrik

Dato : 28-11-00 08:16

Hej Lars
prøv at se på disse link

http://hjem.get2net.dk/thomas_froelund/

http://smokerings.homepage.dk/

http://hjem.get2net.dk/preben_nielsen/

Hilsen
Henrik Kjærside

Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 05-12-00 14:30

Hej

Prøv min side her http://www.aalesiden.subnet.dk/
Der er alt om ål.
Har du yderligere spørgsmål så lad høre fra dig.

MVH

Vagn Steensgaard

Fra : Henrik

Dato : 06-12-00 09:17

Hej Vagn

Først vil jeg sige at det er en god side du har lavet. Jeg fisker selv en
del ål med stang og snørre hvert år. Sommetider har jeg også en enkelt ruse
ude. Jeg har tit brugt en del tid på at finde oplysninger om åefiskeri på
nettet. Det gør det nemmere når det er samlet et sted.

Der er nogle af oplysningerne på din side der ikke passer.F.eks.
bøjlestørrelsen på kasteruser og mærkning af redskaber

Det kan godt være der er noget jeg har overset men kig selv på
http://www.sportsfiskeren.dk/love/b990.htm#K5

Hilsen
Henrik Kjærside