Netkort til gammel pc
Fra : Thomas E. Rasmussen

Dato : 16-10-01 14:11

Hvilken type "slot" er der til gamle netkort ?
Den jeg har er ca. 13,8 cm, hvor den er delt op i 2 dele på henholdsvis ca.
8 cm og ca. 4 cm. (den på 8 cm er nærmest kabinet)

Hilsen
Thomas Rasmussen

Fra : Peter Olsen

Dato : 16-10-01 14:32

I 9 ud af 10 tilfælde kan man følge tommelfinger reglen at PCI slots er
hvide og ISA slots er brune. Derudover kan man kende forskel på de to ved at
PCI er væsentlig kortere end ISA.

==========
[Na]ZanZan
http://www.pcgame.dk/counter-strike - The Counter-strike Central
==========

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 17-10-01 00:36

Hm.... er ISA slots ikke sorte og VLB slots brune ?

Fra : Tommy Christiansen

Dato : 16-10-01 14:38

Hvis de er sorte er det højst sandsynligt ISA-port.....
Thomas E. Rasmussen <ter@forum.dk> skrev i en news:9qhblk$7j9$1@sunsite.dk

Fra : Esben

Dato : 17-10-01 15:15

> Hvilken type "slot" er der til gamle netkort ?
> Den jeg har er ca. 13,8 cm, hvor den er delt op i 2 dele på henholdsvis
ca.
> 8 cm og ca. 4 cm. (den på 8 cm er nærmest kabinet)

Lyder som et ISA-slot.

--
Esben