Skal ud og se på ny kat
Fra : Jetpool

Dato : 16-10-01 13:31

Jeg skal ud og se på en ny kat, som selskab til den der blev alene i sidste
uge, da Freja blev kørt ned af en bil, og jeg glæder mig, det har kostet min
søvn i dag af spændingen, jeg skal ud til kattens værn i Randers, de har 3
katte, så det er spændende.

Linda og Venus

Fra : steen vinbæk

Dato : 16-10-01 15:38

held og lykke

Fra : Jetpool

Dato : 16-10-01 16:10

Tak
Det her er lidt spændende, de se hinanden an uden at væse, den gamle følger
den nye rundt på afstand, for at lure på ham, han er kun 2 måneder og 12
dage gammel, det turde jeg godt da jeg har en anden kat, den kan lære af, og
den turde at forsvarer sig over for andre killinger, der var dobbelt så
store som den, han hedder Pinoccio, og han er bare dejlig, han holder
afstand fra hende.

Linda og Venus
Jetpool <buh2463@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qh948$1hlp$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kate

Dato : 16-10-01 17:23

"Jetpool" <buh2463@vip.cybercity.dk> wrote in

> Tak
> Det her er lidt spændende, de se hinanden an uden at væse, den
> gamle følger den nye rundt på afstand, for at lure på ham, han er

Tillykke med den lille ny. Hvad hedder han så?
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Jetpool

Dato : 16-10-01 18:23

Han hedder Pinoccio, der er en del knurren fra Venus, men han er modig, han
går til angrib, så lige nu er lukket ude på badeværelset, så hun kan få sit
domæne tilbage, så i nat er de adskildt, da jeg er på arbejde.

Linda, Venus og Pinoccio
Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en
nyhedsmeddelelse:U9Zy7.649$Fm2.128729194@news.orangenet.dk...

Fra : Jetpool

Dato : 16-10-01 19:24

Han provokere Venus, og hun svare igen med væsen og knurren, som han
accepterer, men prøver stadig udfald imod hende, og hun holder et vågent øje
med ham, men ingen skrammer endnu, men han er jo heller ikke så gammel
endnu, jeg tror egentlig hun opdrager på ham, men han skal nok få en af
hende på et tidspunkt, men respekten til hende er der, jeg så lige nogle
hankatte ude på klinikken, kiggede på min hunkat, hun er lige så stor som en
hankat.

Linda, Venus og Pinoccio
Jetpool <buh2463@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qhq3g$26g2$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kate

Dato : 17-10-01 14:28

Hej Linda,

Hvordan går det med Venus og Pinoccio?

Fra : Jetpool

Dato : 17-10-01 15:52

Hej Kate

Lige nu har jeg en træt mand på skødet, han har et utroligt mod, i går var
det 2 meters afstand, det kom ned 20 cm, men så var der en interessant hale,
som han absolut skulle angribe, han fik en på hovedet, og hun væsede, han
væsede igen, igen 2 meters afstand, jeg sørger for at Venus og jeg har vores
hyggestunder, hvor han er ude på badeværelset, der sover han også, og hun er
inde hos mig, som vi plejer, men jeg synes det går utroligt fint, han har et
gå på mod, han bliver ikke bange for hende, selv om hun dasker til ham, man
se på ham at nu skal han holde afstand og det gør han indtil næste gang.

nyhedsmeddelelse:sHfz7.704$S_.139806733@news.orangenet.dk...